sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Kesäkuulumisia ja perheenlisäystä

Aikaa on taas vierähtänyt viime postauksesta. Pahoitteluni. 

Mistäs mä aloittaisinkaan?..
Varattiin siskon ja sen kihlatun kans lennot Turkin Alanyaan! Viiden päivän päästä olis lähtö <3 Oon sanoinkuvaamattoman onnellinen että pääsen taas kotiin. 
Perheenlisäystä? Kohosiko kulmakarvat? Otin kamuselta kissan, Hanin :) On aika suloinen tapaus! Tulee hyvin juttuun Penan ja panun kans


Vastustamaton karvakasa, eikö? ;-) Sanonpahan vaan että karvan määrä ei ole mikään pieni..

Työt loppu ja meno on ollut railakasta. Haluatteko niistä pari kuvaa? "Oi kyllä!!"


Marjut ja minä

Marjut, minä ja Janette

 Minä, Marjut ja Jannika
HAHAHA Jannika ja minä


Ja tietenkin, rapelossa on hauskaa....

Vielä ois muutama päivä olla Suomessa kavereitten kans! :) 

Yritän nyt ahkerammin tänne postailla! Kiitosnam!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti