keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Oppa anna style!

Heippatirallaa!

Joo elikkäs alotin tässä kirjottelemaan uutta blogia, kun edellisessä oli niin paljon kaikkia vanhoja juttuja, jotka tuppasi sitten häiritsemään ja näin poispäin.

No mutta, olen Anna ja olen 16 vuotias tyttö ja syön makkaraa ja haisen paskalta. Noo, kyllä mä vähän ammattikoulussakin käyn ja makkaraakin silloin tällöin haukkailen. Mutta yleensä en haise, ainakaan sinne asti. :-)
Tykkään valokuvata(vaikken sitä hommaa osaakkaan), kuunnella musiikkia,leikkiä veljen muksujen kanssa, vammailla tovereitteni kanssa sekä syyä. Se on kivaa.
En tykkää talvesta. En yhtään. Hyi. (Ps tossa tommoset kolmannen kerroksen näkymät, ei herkkua)

Asustelen kahden kisumisuni (Pena ja Panu team!) kanssa pikkuruisessa yksiössä pienessä kylässä.
Pena on tuo isompi poika, puolitoistavuotias ja Panu tuo ihan pikkuinen, n. 13 vko :-)

Joo ja tosissaan alotin nytten syksyllä opiskelemaan Etelä-Savon ammattiopistossa lähihoitajaksi, ja nytten TOP-jaksolla eskarissa.



Tykkään matkustella tositosipaljon, ja erityisesti tuolla Turkin Alanyassa. Se on aika mukava paikka, enkä hetkeekään vaihtais mihinkään muuhun, mitä siellä oon aikaani viettänyt.





Sitten eläimet on mun intohimo!!!!! No vitsivitsi, niistä mä vaan tykkäilen. Ja perhe on kaikkikaikessa, etenkin ihku paras äiti ja lihava siskoni, sekä kaksi ärsyttävää veljeä ja ihanan vammaiset ystäväiseni. Niitä mä raksutan.



Joo totatotanoin. Tänää ois lähettävä ihanien lihavien ystävieni kanssa kattomaan Nightmare - painajainen merellä- leffaa, elikkäs sitä salkkarihömpötystä :-D Sitten 2 viikon ja 1 päivän päästä suuntanani onkin sitten lentokenttä, josta matkani jatkuu Alanyaan siskoni & sen poikaystävän ja mamukan kanssa. :-) Mitäs työ aattelitte joululomalla? Eipä tässä mulla muuta, heibaa!

2 kommenttia:

  1. Ompa tosi kivoja kuvia :) Mä aattelin vaan ottaa rennosti koko joululoman :D


    nennukkka.blogspot.fi
    Käy kurkkaamassa ? :)

    VastaaPoista
  2. kiitoksia kovasti! :) juu se on ihan kannattavaa, plus pitää jouluherkkuja popsia! :-) minäpä kurkin!

    VastaaPoista