sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Three little words

Jep, eli höpöttelen tässä nyt niistä kolmesta sanasta, mitä kuulee harvoin ja niillä sanoilla on iso merkitys.
Minä rakastan sinua


Rakkaus. Usein kuulee ihmisen sanovan, että rakkaus vain satuttaa. Rakkaus on sokeaa. Rakkaus on henkinen itsemurha. Herää ajatus, että miksi rakastetaan? Miksi se sattuu? Eikö rakkaus koskaan hymyile, vaan on aina kurjaa, tai ehkä jokseenkin tyhmää ja turhaa? Mun mielestä rakkautta on monenlaista. Kaikki rakastaa omalla tavallaan.
Sattuuko rakkaus siksi, että yleensä on puhe seurustelusta kun rakkaudesta höpistään. Kun tulee riitoja ja menee huonosti, tai kun erotaan niin se sattuu. Häviääkö muka rakkaus hetkessä, niinkuin poika- tai tyttöystävä?
Sitten taas sanotaan, että rakkaus on ihanin tunne. Rakastan rakastaa. Rakkaus on ihanaa, rakkaus on sitä, tätä ja hieman tuota.

Mun mielestä rakkaus on sekavaa, ehkä pikkusen sekavempaa on kuitenkin mun teksti.
Tässä on ne, mitä rakastan.









Äiti, Alanya, veljen muksut(+tätinä oleminen), Pena ja Panu, ystävät ja kaverit. Sisaruksista ei löytyny oikeestaan kuvia mutta niitäkin mä rakastan. Paljon.

Eipä mulla tässä muuta! Huomenna taas maanantai, tylsää eikös? Masentaa!
Lällällää, mulla alkaa torstaina loma !! Ja lähen Alanyaan <3

4 kommenttia: