perjantai 8. maaliskuuta 2013

Viikkotarinoita

En oo nyt tässä oikeen kirjotellut, en oo oikeen jaksanut, ja sit kun oisin jaksanut niin en oo muistanut! :D Muttajoo. Aattelin tässä postauksessa nyt kuvien avulla kertoa teille, mitä oon tässä viime- ja tällä viikolla touhunnut, sekä jotakin kuvia vuosien takaa! (Oon aika laiska joten en jaksa edes järjestellä kuvia sen kummemmin!)


Vihannan silta, jou
Veljentytön Millan värikyniä
 Äiti teki mulle noi rannekorut, ite virkkas ja sit noi on jotai lasihelmii
 Turkista ostettu molemmat
 Ja juu tatuoinnin otin 2vkoa sitten :-) MITÄ TYKKÄÄTTE
 Lihavan kissani Penan lempipaikka
 Tossa huomaa aika hyvin, kuinka mun hiukset haalistu nopiasti :( ja toi on mun huone äitin luona!!
 Otettii teinikuvii veljentyttöni Millan kanssa! :-)

Suklaalevyn ja ruusun sain poikaystävältä :)


Kivaa naistenpäivää kaikille naisille ja vähemmän naisille! :) Mitäs kivaa ootte saanu tänään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti