maanantai 25. helmikuuta 2013

Kaikenkarvaiset hiukseni

Juu elikkä muutosta on nyt joulunjälkeen tapahtunut mun hiuksissa aika paljon !
Ehkäpä kuvat selittää asian paremmin kuin minä itse.


Elikkä tota joo. Mulla oli tavalliset ruskeat hiukset, ja Turkissa leikkasin sivusiilin.


Sitten isosiskoni auttoi mua ja hiuksilleni tapahtui KABUM värinpoisto


Tuosta kuvasta voi päätellä lempivärini, ja kun kyse oli mun hiuksista, tapahtui tämmönen! Värjätty jollain shokkivärillä, aika kivat on! Harmi vaan kun on jo haalistunu noista ku mitä ne oli sillon, kun oltiin ne justiisa värjätty.



Mitäpäs tykkäilette? Ainiin plus otin tossa jokunen viikko sitten huulikorun takaisin tuohon keskelle noin :)

Oisko seuraavia postaus ehotuksia? :-) Mä oon kovasti yrittänyt pohtia että mikä teitä lukijoita oikeen kiinnostais! Otin eilen uuden tatuoinnin, niin oisko tatuointipostauksessa mitään järkeä? Heittäkää kommenttia ja mielipidettä ! HYVÄÄ HIIHTOLOMAAAA !!!! muistakaa suksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti