torstai 9. toukokuuta 2013

Meikittömästä pakkelinaamaan, eikun

Oon miettiny et mikä ois semmonen kiva juttu mitä tykkään tehä ja teille siitä postata. No, päädyin meikkipostaukseen. En hirmusesti meikkaa, enkä oikeastaan osaakkaan mutta kuitenkin. Saatte nähä mun arkimeikin ja sitten jos oon viihteelle lähdössä/ muuten vaan jaksan meikata enemmän.

No kameran kanssa tuli nyt sössittyä äsken ja kuvia ette saa musta enään ilman meikkiä vaan pistän suoraan ensimmäisen kuvan siitä, kun mulla on meikkivoidetta ja puuteria. Mutta sitä ennen naamarasvat ja meikkivoide ja puuteri tietty. Voihan vittu sanon koneitten ja mun taitojeni kanssa!

Teenpäs nyt tällätavalla, että pistän eka meikeistä kuvat, ja sitten naamasta. Jep tämä hyvä!


 Tää rasva on yllättävän hyvää, mulla on kädet ja jalat ympäri vuoden aivan kuivat! Käsiin on auttanut mut jalkoihin ei.
 FIT-ME meikkivoidetta
 LUMENE
 MAYBELLINE
 Seppälästä ostettu. Kissat kadotti tuon mukana tulleen siveltimen, joten ostin uuden (senkin Seppälästä).
Ja tuolla siis laitan kulmat
Ja kulmakynää käytän tarvittaessa.

Kulmista semmonen hassu juttu! Joskus väsyneenä nypin kulmakarvoja, ja taisin samalla telkkariakin kattoa tai tehdä jotain muuta yhtä jännää..  Eipä kauaa mennyt kun huomasin ettei mulla enää oikeastaan ole kulmakarvoja. :D Jälkeenpäin on naurattanu ja tyytyväisesti oon aina kulmat piirtäny, mutta sillon vitutti ja pari perkelettäkin tais päästä! 

 Vittu nauroin ite tälle kuvalle varmaan 20 minuuttia :D Eli tässä mulla on meikkivoide ja puuteri
 Kulmat laitettuna
Kulmat ja ripsari laitettu!


Ja sitte iha valmiina :) Mitäs tykkäätte? En nyt tänään jaksa sitä meikkiä laittaa, kun jos oisin viihteelle lähössä/ muutenvaan jos jaksaisin meikata enemmän!

2 kommenttia:

  1. Kivan naturelli meikki ja toi pinkki väri sopii sulle tosi hyvin :)

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista