tiistai 1. tammikuuta 2013

Alanya ! Part 1

Juu hellurei taas pitkästä aikaa! Oli kiva reissu, ruoka maistu, aurinko paisto, vettäki sato pöh :( pelattiin ylipaljon korttia, käpöteltiin pitkin katuja ja kunhan palloiltiin. Näin Jeesuksen baarissa (siitä lisää Part 2:sessa) Otin tatuoinnin ja leikkautin hiukset. Ainii ja sisko meni poikaystäväsä kanssa kihloihin, ja mä kun oon vähän herkkä ihminen niin vollottelin sitten, muilla oli hauskaa. Nestetasapaino pidettiin korkealla. Taisin olla kuuden vanha kun ensimmäistä kertaa Turkissa kävin. Joka vuosi pari kolme kertaa siellä tulee oltua, eli jokusen 20 kertaa oon siellä käynyppi. Parasta on se, että tietää olevansa kotona. Ei oo varmaan parempaa fiilistä. Äitille harmittelin että ihan tyhmää kun on kaksi kotia, sydän kahdessa paikassa. Mun mielestä on ihan kauheeta lähtee sieltä takas Suomeen. Siinä vaiheessa aattelee ihan oikeesti, että jos vaan vois jäädä. Ihan hetkeksi vielä. Kauheeta on sanoa tutuille että heippa mä lähden huomenna aamulla Suomeen, tää on mun viimenen ilta täällä. Kyllä siinä monen monta kyyneltä tippuu. Vaikka mä itsekkin tiedän, että meen kuitenkin pian takaisin. Mietinkin paljon aihetta bussimatkalla lentokentälle. Kirjoitin näin. Onko ihminen liian heikko, kun sanoo "nähdään pian", mutta kuitenkin murtuu täysin hetkessä? tai sitten oon vaan huono lähtemään ja sanomaan hei?  










Juu elikkä sivusiilin leikkautin :) Tatuoinnissa lukee askim annem, eli suomennettuna rakas äitini. Mun mielestä se oli äitille aika kiva joululahja. Ton söpön pöllö -rannekorun sain mun siskolta joululahjaks, ja mä ostin sille Hello Kitty hajuveden lol! :-D Eipä mulla muuta, kohta se on lähettävä hakemaan kisuja takasin kotiin, kun ne oli veljen luona hoidossa kun myö reissussa oltiin. Vähän ikävä niitä idiootteja taloaympäri juoksevia mörrimöykkyjä. (Rakkaalla lapsellahan on monta nimeä..) Mitä touhusitte nyt uv:nä ja jouluaattona?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti