keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Tarina huipputytöstä

Kerron teille huipputytöstä. Se on vähän kun paras kaveri, mutta jotain paljon arvokkaampaa. Se on auttanu mua pikkujutuissa, ja isoissa. Se on nostanu mut ylös, kun oon ollut pohjalla ja hukassa. Tää huipputyttö on mulle rakkain, ja tälle tytölle kerron oikeastaan kaiken. En oo ikinä tosissani vihannut tätä tyttöä. Huipputyttö on ihan höpsö, välillä ehkä hullu, mutta kuitenkin tosi rauhallinen. Sen sydän on iso, onneksi sen verran iso, että mäkin mahdun sinne ja toivottavasti aina pysyn siellä. Tää huipputyttö ei koskaan kritisoi mun päätöksiä, vaan arvostaa niitä ja mua. Tää tyttö on vähän semmonen, että sitä välillä kiukuttaa ja se ärsyttää mua. "Miksi se mulle kiukuttelee?"
Kyllä mäkin tätä tyttöä ärsytän, joskus tahallaan ja joskus tarkoittamatta. Kaikkia ärsyttää välillä.
Tutustuin tähän huipputyttöön kauan sitten. Silloin me vaan tapeltiin tyhmistä jutuista. Ei me enää oikeastaan tapella, meidän asiat vain kinaa joskus keskenään. Silti mun sydän vaan rakastaa sitä, vaikkei järki aina sitä hommaa ymmärtäisi. Mä oon onnellinen siitä, että mulla on tämmönen. Kaikilla ei välttämättä ole. Tää huipputyttö on mun isosisko.



Sinä olet minun siskoni
en tahdo että erkanemme koskaan..










2 kommenttia:

  1. Nonni ja tippahan se linssiin tuli mutta aikas ihuna teksti vaikka ei ollu reilua laittaa minua kyynelehtimään :D Sinäkin ole minu uh ihana huipputyttö, love ya!

    PS. Grr mikä kultamuna ;)

    VastaaPoista
  2. Hehehee ihan oikein sulle senkin kultamuna!

    VastaaPoista