torstai 25. huhtikuuta 2013

Hei... Juuri sinä siellä ruudun toisella puolella!

Aattelin että voisitte pistää mulle kommentilla kysymyksiä ja mä voisin niihin sitten seuraavassa postauksessa vastailla! Arvostaisin kovasti jos millään viitsisitte ja joutaisitte heh! :-) Toki jätän koko homman tekemättä jos ei tuu kun pari kysymystä!



Jaaaaa tässä vähän kuvasia ! :-)
Ostin ton raapimispuun eilen kissoille. Hyllynkin/tason ostin kanssa tässä hetkonen sitten toverilta!

Ettette vaan unohda mun pärstää...
Noi kukkakuosiset arskat on H&M:ltä 6,95!


Pusutteluhetkiä karvavauvojen kanssa! 

Minä ja äiti............joulupallossa WHAT

Minä ja mun poikaystävä


3 kommenttia:

  1. Miksi alotit bloggaamisen?
    Oletko koskaan ratsastanut?
    Mikä kännykkä sul on?
    Mikä on lempiruokasi?
    Teetko videoita youtubeen?
    Missä vietät eniten aikaa?

    VastaaPoista
  2. Mulla ois sulle haaste:
    http://candylipslove.blogspot.fi/2013/05/asuhaaste.html

    VastaaPoista
  3. Kumpi on parempaa vai näkkileipä?
    Mistä on pienet Annat tehty?
    Mitkä kolme asiaa ottaisit mukaan to the Alanya? Vain kolme!
    Minkä taikavoiman ottaisit itellesi?

    :-)

    VastaaPoista