torstai 11. huhtikuuta 2013

Heippatirallaa !

.. Ja kevättä kohti !

Kyllä nyt on kiva kun alkaa olemaan jo ihan hitusen lämpimämpi ja aurinkokin siellä paistelee. Muakin jo vähän hymyilyttää. 


Vasemmalla minä, ja oikealla toverini Jasu. Siivottiin tollon mun parveke!





Panu on taas ollut ihan höpsönsöpö! Panu on tosissaan nyt 5 vai 6 kk vanha! :-) 



Penahan siis on mun ensimmäinen kissa. Pena täyttää juhannuksena 2v :-)


Mua jänskättää tosi paljon kun mulla on huomenna työhaastattelu S-marketissa! Oon ollut kahtena aikasempana kesänäkin samantyyppisissä paikoissa (Neste & ABC) töissä, ja on se oikeestaan ihan kivaakin. Mutta joo. Kuvia.




Suklaa ja karkit on parhautta!


Käytiin vuokatissa pikkulomalla (to-pe) ja tuon t-paidan löysin kirppikseltä Sotkamosta! Hintaa oli vaivaiset 2e, ja oon oikeesti hulluina pöllöihin!!



Herkkujen lisäks oon löytäny uuden herkun, greippi!

 
Löysin kaapista vanhat yöpöksyt ! Ihania possujaaa..

Jes. Sitten. Käytiin muutama viikonloppu sitten Orivedellä, kun mun veli muutti tyttöystävänsä kanssa sinne. Täältä jumalanseläntakaa sinne ajaa noin kolme tuntia, ja ai että mulla oli rankka matka. Makasin takapenkillä ku puol kuollu! Voi mua, säälikää. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti